۵ پاسخ

اره منم تا سه چهار روز درد پریودی داشتم بعد کم کم ول کرد الان سمت چپ رحمم درد میکنه

نه اصلا یادم نمیاد تاریخش کی بود 😅

سلام عزیزم چون زدین ۷هفته این سوال رو ازتون میپرسم شما سونوی قلب رفتین؟؟

یک هفته مونده خودشو نشون میده😊

اره میفهمم داره میاد
این ماه ۳ روز تاخیر بدون درد پریودشدم

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان 🩷دنیزو اِلیز🩷 مامان 🩷دنیزو اِلیز🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری