۷ پاسخ

استراحت کن

منم دیشب همیجور بودم یه درد وحشتناکی داشتم خیلی ترسیدم ولی لکه و خونریزی ندارم

من تقریبا ۹هفته اینا بودم این درد رو داشتم

منم همینم🥲

اگه دردش خفیفه و ترشح و لکه بینی نداری طبیعیه.رحم وقتی بزرگ میشه اینجوری میشه ولی اگه دردت زیاده باید بری دکتر

قلبش تشکیل شده

عادیه تحمل باید کرد

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری