۵ پاسخ

مراقبت کن، نگران نباش توکل به خدا بکن، اما حتماً به دکترت مراجعه بکن😌

عع پس طبیعیه منم داشتم میترسیدم

اگه بیش از حد نیست طبیعیه

اوف منم همینم قشنگ دارم جون میدم
بدتراز این دردا نفخه ودلپیچه

آره عزیزم رحمت داره بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو👼 مامان شازده کوچولو👼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نهم بارداری