عزیززززززم سه قلو چقدرذوقتاکردم ان شاءالله سالم بدنیا بیاری عزیزم منم سرکلاژکردم اصلا متوجه نمیشی و درد الانتم می افته وبهترمیشی نگران نباش عزیزم
ترشح هم زیاد دارم
دکتر گفت چون سرویکست اومده پایین ترشح زیاده طبیعیه
شمام اینجوری بودین؟
نترس عزیزم اصلا عمل سختی نیست من الان یکماه و نیم میشه سرکلاژ شدم
اصرار کن با بیهوشی واست انجام بده
من سه شنبه سرکلاژ شدم
اصلا ترس نداره
نگران نباش
عمل آسونیه فقط بعدش به مراقب نیاز داری
انشاالله گلم
اصلا استرس نداشته باش هیچی متوجه نمیشی بعدش یکم درد پریودی داری دوباره مث قبل میشی
نگران نباش عمل سختی نیست
طول سرویکست چنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.