سلام فردا قراره سرکلاژ بشم استرس دارم

۵ پاسخ

من دو روز پیش سرکلاژ شدم. نگران نباش عمل سبکی هست و زود تموم میشه اصلا هم درد نداری یا خیلی کم

خداروشکر نینی رو تا اینجا رسوندی الآنم به این فکر کن میری جاشو و محکم کنی
بیهوشیشم خیلی خوبه عین یه خوابه که نمی‌خوای بلند شی
برو خدا همراهت مامان خانوم 🤍🫂

نترس عزیزم منم همون شب تا صبح خوابم نبرد ولی الهی شکر بخیر گذشت
طول سرویکسمم شده بود ۱۳میل

واقعا درکت میکنم خیلی حالم خراب بود ولی از من بشنو ک استرس نداشته باش من خودمو بچه رو واقعا عذاب دادم با اون استرس.
هیچی نمیشه انشاءالله

بجز بی حسیش عمل خیلی راحتیه

سرکلاژ‌ چ شکلیع تو مطب انجام میشه با بی حسیه ؟؟؟

مگه طول سرویکس چند بوده

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری