۹ پاسخ

اصلا نگران نباش منم سر پسرم سرکلاژ شدم.هیچ مشکلی نداره راحته
بعدش استراحت کن

اصلا نترس من ۳ ماه پیش انجام دادم. صبح بستری شدم عصر مرخص شدم.ممکنه بعدش ی کم درد پریودی داشته باشی ک با شیاف خوب میشه.لکه بینی هم شاید داشته باشی شاید نه! استراحت بعدش هم همه مطلق نیستن بستگی ب شرایطت داره ممکنه بهت بگه هفته اول مطلق باش و بعدش نسبی

اصلا استرس نداشته باش راحته

من انجام دادم خیلی راحت‌تره از اون چیزی که فکر کنی نه دردی داری نه چیزی فقط بعدش باید استراحت مطلق باشی سخته همین

توکلت به خدا عزیزم نترس اصلا دردنمیفهمی

من سه روز پیش عمل کردم خود عملش دردنداره اصلا نگران نباش عزیزم
فقط بعدش که باید استراحت مطلق با‌شی خیلی بده
من تو موقعیتی نیستم کلا استراحت باشم و این برام ‌شده مشکل😔

عزیزم من سرکلاژ شدم و اصلا جای استرس نداره
خیلی راحته نگران نباش

چرا میخای سرکلاژ بشی
طول سرویکست پایینه؟

خیلللللی راحته
بپرس هر سوالی داری ازم

سوال های مرتبط