۷ پاسخ

آخ آخ امان از این درد

فکر کنم چ‌ن نزدیکه تایم پریوده طبیعیه

به دکترت بگو بهت شیافت میده دردت میفته.من اوایل بارداریم از درد مثل مار به خودم پیچ می‌خوردم.شیافت رو که زدم دیگه درد ندارم

رفتی ان تی؟

🫠🫠وای خدایا

اگه لکه بینی نداری و دردشم طولانی نیست نگران نباش واسه رحمه داره بزرگ میشه

سونو ان تی ک رفتی بگو طول سرویکس رو چک کنن

سوال های مرتبط

مامان نخود🪽🤍 مامان نخود🪽🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری