۷ پاسخ

آره بابا گاهی میشه

منم الان درد دارم خیلی برای تسکینش چکار کنم

‼️یک گروه تو روبیکا‼️
مخصوص زنای باردار و درحال اقدام
یک دورهمی دوستانه و صحبت درباره هرچیزی.
ورود آقا ممنوع 🚫
فقط خانوما
برای فرستادن لینک و عضو شدن در روبیکا به آیدی mobina12383 پیام بدهید لینک⚠️

کاملا طبیعیه استراحتت رو زیاد کن

من این دردو از اوایل بارداری دارم

عزیزم کاملا طبیعی هستش نگران نباش

هیچکار.طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان شازده کوچولو👼 مامان شازده کوچولو👼 هفته سی‌ویکم بارداری