درد شدید زیر شکم و پهلو دارم 😭 چیکار کنم؟؟ شدیده مثل پریودی

۶ پاسخ

عزیزم اگه تبریزی زود برو اورژانش بیمارستان الزهرا. زود سونو میکنن

منم همینجورم درد پریودی دارم لکه بینی😔

یکم درلزبکش اگه آروم نشدبرودکتر

برو دکتر

برو چک بشی خب منم اینطور بودم رفتم سونو گفتن جفتت سرراهی هست

برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری