درد پریودی شدید دارم چیکار کنم نمیتونموتحمل کنم

۶ پاسخ

اصلاااا نوافن نخور و داروی دیگه ای

تو این هفته ها درد پریودی عادیه ولی شدید نه
برو حتما بیمارستان

سلام من سقط جنین کردم ۱۰ روز کی میتونم دوباره اقدام ب بارداری بکنم خواهشن کمک کنید بگید

دکتر بهت شیاف پروژسترون نداده؟؟حتما برو دکتر

شیاف بزار

نوافن بخور
درمان های گیاهی هیچ تاثیری نداره

سوال های مرتبط

مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان کنجد فرنگی مامان کنجد فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری