۵ پاسخ

من نمیدونم جان
حتما از دکتر بپرس

عزیزم چند هفته زایمان کردی؟
و اینکه طبیعی واقعا خیلی درد داره؟؟
من میخام طبیعی بیارم میترسم

آپتامیل گیگوز

نان میگن وزنو بالا میبره برا زردی هم ببر دکتر قطره یا قرص میده

دفعش باید زیاد بشه زردی بره

سوال های مرتبط

مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی