۹ پاسخ

اره واقعا🥲ولی یه دفعه ای قطعش نکن تدریجی بگیر ازشیر

دو ماه دیگه صبر کن دو سالگی بگیر یکم فهمیده تر میشه وابستگیش هم کمتر میشه

عزیزم بچت ک هنوز خیلی کوچیکه

الهی ک موفق بشی وخدا هم دل منو سخت کنه ک بتونم بگیرمش منم از فکر اینکه میخام از شیر بگیرمش ناراحتم
ولی من میخام سر سینم تلخک بزنم یهویی از شیر بگیرمش دخترمم همین کار رو کردم

دقیقا منم دلم نمیا شیر عروسکمو بگیرم موقعی میخوره ی آرامش خاصی داره ک. گاهی اوقات خواب میرم😍

اول شیر روز رو قطع کن فقط شب موقع خواب بده ، بعدش شب موقع خوابم قطع کن و روی پا بخوابونش و فقط تو خواب که گریه میکنه بده ، بعدش هم کلا قطع کن من با همین روش گرفتم تازه

من منتظرم این دوماهم بگذره شاید راحتتر باشه

اصلا یکدفعه نکن من یک ماهو نیم طول کشید تا گرفتم بازم بچم خیلی اذیت شد

الهی🥺🥺🥺🥺من هنوز حسرت میخورم دخترم شیر خودمو نخورد واقعا بهترین حس دنیاست

سوال های مرتبط

مامان پارسا جانم👶🏻 مامان پارسا جانم👶🏻 ۱ سالگی
احساس میکنم هیچ مادری مثل من از شیر گرفتن براش آنقدر سخت نبوده🥺❤️‍🩹
هربار میبینم یکی داره بچش رو از شیر میگیره کلی خوشحاله
ولی من حس افسردگی دارم وقتی به این فکر میکنم که می‌خوام از شیر بگیرمش ،میخوام بگیرمش ولی هی امروز فردا میکنم ،در حال حاضر بزرگترین دغدغه ام همینه🥺
فکر کنم از تایپکای قبلم هم مشخص باشه چند باری میخواستم اقدام کنم و دیگه شیر ندم ولی نمیتونم انگار بغض و غصه خفم میکنه😭با خودم فکر میکنم از حس مادرانه ام کم میشه🥺احساس میکنم بهش ظلم میکنم ،حس اینو دارم که خودم دارم غذاش رو ازش میگیرم😭💔 احساس میکنم بعداً برای مظلومیتش موقع شیر خوردن و خوابیدن زیر سینه دلم خیلیییی تنگ میشه🥲😭😭 برای درخواست شیر و شیر گفتنش دلم تنگ میشه😭😭پارسای من وابسته به سینه است حتی شاید شیر نیاد ولی دوست داره الکی دهنش باشه 🥲
من خیلی شیر ندارم ینی بچم بیچاره نیم ساعت الکی دهنشه بعد به اندازه ۱۰ ثانیه اینا شیر میاد بعدشم تموم، برای همین حس میکنم موقعی که از شیر بگیرمش یکی دو روز بعد که سینه ام پر شیر بشه بعدش عذاب وجدان خفم می‌کنه از این که شیر هست و نمیتونم بهش بدم😭😭😭😭

درسته این پروسه رو همه طی میکنن ، می‌دونم فقط من نیستم که بچم رو از شیر میگیرم ولی انگار متوجه اش نمیشم ، با این که خودم می‌دونم به هر حال راهی هست که بالاخره باید طی بشه ولی دلم نمیاد اصلا🥺نمی‌دونم چیکار کنم🥺💔



(البته اینم بگم شیرم خیلیییی کمه و وزن خودمم خیلی اومده پایین🥲)