من الان ۷ روزه از شیر روز دخترمو گرفتم راحت بود انشالله این روزه میرم سراغ شب
چرا تدریجی از شیر نمیگیرین
سینه های من دقیقا اینجوری شده😂😂😂
فععک نکنم مثل قبل بشه دیگه😩🤦
منم تا3روزافسردگی وگریه میکردم
من اصلا از اول شیر ندادم ب پسرم
حرف منو نوشتی
منم با امروز سومین روزه ک پسرمو از شیر جدا کردم سه روزه فقط گریه میکنم دست خودم نیس
دیشب جوری گریه میکردم که کل صورتم خیس بود
الانم دارم گریه میکنم
یادش میفتم ک چجوری با چشماش نگا میکرد دستامو میگرفت....
عزیزم
ولی وقتی کامل بگیری بعد ی مدت میفهمی چقدر راحت میشی
و از افسردگی خلاص میشی
یجور ازادیه
دقیقا من دو روز پیش گرفتم
خب چون حاملم و خرداد زایمان میکنم مجبور بودم وگرنه اصلا فصد گرفتن از شیر تا ۲ دوسالگی نداشتم
اینقد که خودم گریه کردم فرحان نکرد
اصن نگا کن یاده آخرین باری که شیر خورد گاز گرفت دعواش کردم پاشدم تلخک زدم میفتم میخوام بمیرم
حتی پشیمون شدم سینمو شستم هی گفتم بخور مامان دیگه نخورد بچم
الهی بمیرم
منم این دوره روگذروندم🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.