من نزدیک دو ماهه گرفتم هم بچه راحت میشه هم خودت
من که تا دوسالگی رو بگذرونه شیر میدم
من یکماه پیش گرفتم
رژ قرمز زدم گفتم کثیف شده ،همین که دید دیگه نخورد.
البته قبلش رفتم امامزاده ،یاسین خواندم به یه سیب قرمز ،هم خودم هم پسرم ازش خوردیم.
و آخرین بار بهش شیر دادم و بهش آروم گفتم که تو دیگه بزرگ شدی،نباید ممه بخوری و ممه کثیف خواهد شد
و اعمالی داره که از گوگل بزن بخون تا راحت گرفته بشه
منم تقریبا ۳ هفته پیش خواستم بگیرم یه هفته هم خوب پیش رفتم ولی نشد فعلا تا دو سالگی شیر خودمو و شیرخشک میدم
منم میخواستم از شیر بگیرم ولی اینجا هوا گرمتر شده گفتن مریض میشه تو گرما از شیر بگیری منم نگه داشتم همون دوسالگی مهر ماه که هواهم خنک باشه
البته ماهلین شیر گاو هم میخوره، نمیدونم دیگه از شیر خودم بگیرم فقط شیر گاو بخوره
قبل خواب با غذا سیرش کن
ن دیر یازود باید بگیری .و الان بهترین زمانه . هیچ ناراحت نشو . چو ن بزودی اشتهاش باز میشه و با غذا کاملا سیر میشه
الآنم نگیری تا دوماه دیگ باید بگیری واسه خودمه بچه خوبع
ی هفته اذیت میشین بعدش راحت میشی
شیر پاستوریزه بده
اگ از شیر گرفتی ک دیگ بهش نده بچه گناه داره
اگ تصمیم داری بگیری ک هنو تا ۲ سالگیش مونده
ن وقتشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.