عذاب وجدان برای چی عزیزم .الان دیگه الویت با غذاس نه شیر .من پسرم رو ۲۰ ماهگی گرفتم
خب از الان کم کن ک تا اون موقع کامل قطع بشه
عزیزم من ده روز ب دوسالگی پسرمو گرفتم خدم بیشتر عذاب میکشیدم انگار خدم بیشتر وابسته بودم خیلی سخته خیلی
درکت میکنم الان چ حالی داری ولی خیلیم خوردن دیگ بجاش شیر پاستوریزه بده من الان ۴۵ روزه ک گرفتم الان بعصی موقعها باهاشون بازی میکنه ولی کنار اومد
خواهر زاده منم متولد ۱۶اردیبهشته خواهرم شیرخودش میده ولی خواهرم گفته دوساله کامل بشه میگیرمش الان موقع خواب بیشتر میگیره وگرنه عادی کلا پسرش زیاد نمیخواد
خوب موفعس. ادامه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.