خانما چند هفتگی میرین واسه تعیین جنسیت؟

۱۵ پاسخ

من 16هفته و دو روز رفتم

هفته چهارده

۱۶ هفته

برای تعیین جنسیت ۱۵ هفته
من ۱۴ هفته رفتم مشخص بود
اما تو انومالی که ۱۸ هفتس میگن
اگر نیازی نیست میتونی نری یا اگر به مشکل خوردی و رفتی میتونی بپرسی جنسیتش مشخص نیست😅🤣
من چون پسر بود برای طول سرویکس رفتم خود دکتر گفت نمیدونم دختر هم واضحه یا نه

من ۱۵ هفته رفتم

۱۵ هفته تمام نشون میده

من ۱۷ هفته و ۲ روز سونوگرافی رفتم . گفت دختر😍😚

منم ۱۸ رفتم

۱۸ هفتگی

18 هفته

معمولا سنو انومالی تعیین جنسیت میکنن ولی کسی ک عجله داره از 15هفته میتونه بره، من سنوانتی گف میخای دقیق جنسیتو بدونی 2هفته دیگ بیا

با انومالی یه دفه برو

گلم من ۱۵هفته رفتم معلوم شد

من 18 هفته رفتم

پایان هجده هفتگی

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان نوردیده مامان نوردیده هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙مامان جوجو💙 مامان 💙مامان جوجو💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری