خانما چند هفتگی سونو تعیین جنسیت بزم

۱۳ پاسخ

ببخشید برای شما آزمایش خون غربالگری دوم نوشتن

من۱۵هفته رفتم

الانم بری مشخصه ولی آنومالی ۱۸ هفته صددرصده

از ۱۶ هفته میتونی بری

۱۸هفته ۳ برو تا همه جوانب برسی کنند فقط ک جنسیت مهم نیست

من ١٤ هفتگى رفتم درستم بود با سلفرى يكى بود

۱۸

میخوای خیالت راحت باشه که دقیقه ۱۸ هفته برو، ولی میگن از ۱۵ هم مشخصه

من ۱۵هفته رفتم‌

الان بری 15هفته مشخصه. اما بزار یبارگی برا انومالی برو. سونو زیادی برا بچه خوب نیس

تو ۱۵ هفته میگن مشخص میشه چرا الان نمیری

۱۶.۱۷میرن .من۱۸میخام برم که کاملا خودم قانع بشم

۱۸هفته انومالی

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان نوردیده مامان نوردیده هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد🩷🐣 مامان جوجو ممد🩷🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری