چند هفتگی واسه تعیین جنسیت برم؟

۴ پاسخ

منم دیروز رفتم غربالگری گفتن پسره

اگه برا غربالکری اول سونو انتی بری احتمالی میگن بهت جنسیت رو من وقتی رفتم احتمال پسر دادن دیروز رفتم همون پسر بود اکثرا احتمالی ها درستن ولی اگه غربالگری نری ۱۴هفته و چهار پنج‌روز بری دقیق نشون میده

عزیزم من ۱۸رفتم همراه با آنومالی ک دقیق بهم بگن

من ۱۲ هفته و ۳ روز رفتم و قطعی گفت. البته بستگی به مهارت سونوگرافی داره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نوردیده مامان نوردیده هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری