سوال منم هس الان ۱۶ هفته ام موندم کی برم دقیق باشه گاهی استرس میگیرم لشتباه نشه
فامیل شوهرم بعش گفته بودن پسر دنیا اومد دختر بود
من 15هفته رفتم قطعی گفت
والا دکتر به من گفت ۱۴ هفته قطعیشو میگم حالا من ۱۵ میرم
با انومالی ۱۸ هفته برو
۱۶دقیق
همون سونو انومالی ۱۸ هفتگی
برای انومالی ک بری قشنگ مشخص میشه
۱۶
اگرم صبر داری همون انومالی برو دیگ
سونوی انومالی رو برو
۱۸ هفته هس
18هفته.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.