برای تعیین جنسیت چند هفتگی برم خوبه میخام دیگه صددرصد باشه؟

۱۰ پاسخ

سوال منم هس الان ۱۶ هفته ام موندم کی برم دقیق باشه گاهی استرس میگیرم لشتباه نشه
فامیل شوهرم بعش گفته بودن پسر دنیا اومد دختر بود

من 15هفته رفتم قطعی گفت

والا دکتر به من گفت ۱۴ هفته قطعیشو میگم حالا من ۱۵ میرم

با انومالی ۱۸ هفته برو

۱۶دقیق

همون سونو انومالی ۱۸ هفتگی

برای انومالی ک بری قشنگ مشخص میشه

۱۶
اگرم صبر داری همون انومالی برو دیگ

سونوی انومالی رو برو
۱۸ هفته هس

18هفته.

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان عَلَوُيّهِ زهرا مامان عَلَوُيّهِ زهرا هفته شانزدهم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری