سلام به ماه هشتم ۵ شهریور

تصویر
۴ پاسخ

منم 14آبانم.ولی چون سزارینی هستم.چندروز جلو میفته

نه .دوتا سزارین کردم

اون اهنگه هست میگه ۷۰ روزه ک من از تو خبر ندارم 🤣🤣🤣🤣🤣
تو آهنگشو اینجوری بخون ۷۰ روزه دیگه از تو خبر دارم 🤣🤣🥰

گلم من و شما تو یک روزیم ،میشه بپرسم تاریخ اخرین پریودیتون چندم بود ،

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۳ ماهگی
مامان عرشیا💙♥️ مامان عرشیا💙♥️ ۶ ماهگی
مامان الوین✨🧿 مامان الوین✨🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فنچ🧸 مامان فنچ🧸 ۴ ماهگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۲ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان ژیکان مامان ژیکان هفته سی‌ویکم بارداری