و سلام به ماه هشتم😀🫥

تصویر
۵ پاسخ

انشاالله که هممون به خوشی وسلامتی پشت سر بذاریم این دوره رو 🤲🏻🤲🏻

واسه مام دعا کنید سریع برسیم ب ماه ۸🥲🥲

کاش از منم ماه هفت تموم میشد
گیر کردم توش بیرون هم نمیاااااااام😭

و سلام به ماه سختی از الان خدا قوت بهت🤣❤️

4 روز زود تر از من زایمان میکنید شما😍😂

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۳ ماهگی
مامان عرشیا💙♥️ مامان عرشیا💙♥️ ۶ ماهگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۲ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۸ ماهگی
مامان ژیکان مامان ژیکان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری