دخترا بتام اوکیه ؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

بله عزیزم مبارکه😘

بله خیلی اوکیه.
مبارکه

مبارکه دعا کن منم این ماه مثبت بشم

اولاکه مبارکت باشه برای منم دعاکن

عزیزم بتا کی باید بدیم

اره خوبه

عالی مبارکه عزیزم

دوقلو نیست

مبارک‌خانم

مبارکهه

مبارکه بعد چن روزتاخیر

خوش به حالت

بله
تبریک میگم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نور☀️ مامان نور☀️ هفته نوزدهم بارداری
مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته هفتم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان روشنایی قلبم✨️ مامان روشنایی قلبم✨️ هفته هفدهم بارداری
مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی
مامان بچه جون مامان بچه جون هفته هجدهم بارداری
مامان یه دونه قند مامان یه دونه قند هفته سی‌ویکم بارداری