خانما ، شنبه بتام ۱۴۴ بوده امروز ۶۸۰ . اوکیه ؟؟

۷ پاسخ

مبارکه عزیزم بسلامتی
بعد چندماه اقدام باردار شدی؟
با دارو یا طبیعی

آره عزیزم عالی

عالیه

مبارکه عزیزم

اررره مبارکه

اره انگار

اره بنظرم خوبه منم اول بتام ۱۲۱بوددوروزبعدشد۴۴۳.۱

سوال های مرتبط

مامان روشنایی قلبم✨️ مامان روشنایی قلبم✨️ هفته هفدهم بارداری
مامان 🩵Shahan🩵 مامان 🩵Shahan🩵 ۲ ماهگی
مامان نور☀️ مامان نور☀️ هفته نوزدهم بارداری