بچه ها جواب آزمایش بتام شده ۴۱۲۷ ....
۶ بهمن ۱۰۴۰ بود!
روند اوکیه؟

۸ پاسخ

بسلامتی عزیزمم
با چند روز تاخیر عدد بتات این شد

عزیزم شمام عین من هی میخای ببینی بتات چنده 😅 خوبه عالیه

ب سلامتی

عالیه

اصن نیاز به آزمایش مجدد نداشتی بتات خوب بوده

خوبه عزیزم دیگه الکی آزمایش نده ، من با بتای ۸۵۰رفتم دکتر گفت خوبه دیگه نمیخواد آزمایش بدی

احساس میکنم کمه باید دکتر ببینه معمولا هر ۴۸ساعت باید ۲برابر بشه

آره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان نور☀️ مامان نور☀️ هفته بیستم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان روشنایی قلبم✨️ مامان روشنایی قلبم✨️ هفته هفدهم بارداری