۴ پاسخ

اوکیه..مبارکه عزیزم به چیزا بد فکر نکن

اولین بتات تاخیری داشتی یا قبل موعدت بود؟

نه خوبه نگران نباش، منم امروز دادم ۵۲.۵ بود میخوام پنجشنبه تکرار کنم

نه خیلی خوبه هر ۴۸ ساعت بتا دادی؟

سوال های مرتبط

مامان نور☀️ مامان نور☀️ هفته بیستم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وششم بارداری