اینم از عصرونه پسرخونه عاشقشه

تصویر
۶ پاسخ

نوش جونش عزیزم اما
بیسکویت ارزش غذایی نداره
فرنی یا میوه بش بدی خیلی بهتره و مقوی تره
اینا فقط قند مصنوعیه

اینم بعدش

تصویر

عکس پاکت بسکوییت رو نمیفرستی

منم برنج دوست نداره فقط غذای نونی یا سوپی

نوش جان من دو تا بیسکوییت رو با یکم آرد برنج و مغزیجات یه فنجون شیر میپزم میدم به دخترم دوست داره

هرروز باید یه چیز بدی اینم ارزش غذایش به مغزیجاتشه چون نمیتونه مغزیجات وخالی بخوره

سوال های مرتبط

مامان نورا🦢💕 مامان نورا🦢💕 ۲ سالگی
مامان پسری مامان پسری ۱۲ ماهگی
مامان گیلاس🍒(هاکان) مامان گیلاس🍒(هاکان) ۲ سالگی
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان محمد کیان👶 مامان محمد کیان👶 ۱۷ ماهگی