۱۳ پاسخ

من یک و پنصد دادم با بیمه

۱۵۰۰ آزمایشم شد ۱۷۰۰ سونو

1400 شد

مگع انتی آزمایش دارع ؟من فک کردم انومالی ازمایش هم دارع

برای منم همینقد شد

برا هر جا دلیه‌ یه جا کمتر‌ یه جا بیشتر میگیره😂من شنبه رفتم ۱ میلیون ۳۵۰ دادم

من ۱ میلیون

منم همین شد

منم همین قدر نیلو هم رفتم

سلام سونو ان تی جنسیت هم معلوم میشه

۳۲۰تومن

کرمون نزپیک2 تومن انومالی4ت

چه رُند😅من بیمه داشتم ۳۳۰ شد

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری