سلام خانما هزینه انومالی‌ و آزمایشش. چقدره ؟

۱۰ پاسخ

سلام انومالی که آزمایش نداره

آزمایش ۳/0۰۴/۰۰۰
سونو ۱/۱۸۰/۰۰۰

البته آزاد

سلام من دوقلو بودن ازمایشش ۳ تومن سنو ۲۴۴۳

وای مگه داره ازمایش

۱.۸۰۰
ازمایش نداره

من سونو شد ۲۵۰۰ فیلم سونومم بهم داد. آزمایش غربالگریمم شد ۱۳۰۰

آزمایششو زنگ بزن مرکزی شهریار بپرس اونجا از همه جا کمتره

تهران سونو ازمایش شد ۸ ملیون

سنوگرافی هنوز نرفتم

آزمایش رو من امروز انجام دادم شد ۳میلیون

سوال های مرتبط

مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته سیزدهم بارداری
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان هاکان🩵👼🏼 مامان هاکان🩵👼🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان " مهدیار " مامان " مهدیار " هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان هامین و.. مامان مامان هامین و.. هفته نوزدهم بارداری