خانوما شیرخشک بیومیل خوبه یا آپتامیل؟

۷ پاسخ

من آپتامیل وبیمیل دادم به پسرم بهش نمیساخت باسنش دون دون قرمز سرسفید شدیدمیشد
الان ببلاک میدم عالیه

بیومیل دیگه نیست ببلاک میدم

من بیومیل میدادم عالی بود دیگه نیست آلان اپتامیل میدم

والا هیچکدومش پیدا نمیشه

بیومیل اگه پیدا بشه
البته الان سوپر بیومیل هست که اسمش سوپرامیله
طعمش بهتره

بیومیل بهتره امانیست سبکتر

بیومیل اکه پیدا بشع

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته نهم بارداری
مامان یـاسـمـن مامان یـاسـمـن ۱۷ ماهگی
مامان 💙قند عسل💙 مامان 💙قند عسل💙 ۱ سالگی