۵ پاسخ

واقعا؟!!!
من تازه میخاستم برم باشگاه

کی گفته عزیزم؟؟؟

وای من دو روزه دارم ورزش میکنم گفتم چشه بچم چرا انقدر غر میزنه🤦‍♀️کاش زودتر میدونستم

من سه چهار ماهه باشگاه میرم و بعد باشگاه تا یکی دوساعت به بچه شیر نمیدم و شیرخشک میخوره
هیچ مشکلی پیش نمیاد اگر با این روش شیر بدین🥰

پ براهمین میگن بعداز۶ماه

سوال های مرتبط

مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان ارشیدا و تودلی مامان ارشیدا و تودلی هفته سیزدهم بارداری