۴ پاسخ

2 تا پا و بازو
اصلا نه تب میکنه نه درد داره نگران نباش

من امروز زدم دوتاعه
الان دنیز تب داره 😕 مراقبش گفت تب نمیکنه ولی کرد

خداييش خيلي خوب بود خدارو شكر

اگه پنوموكوك زده باشه دوتا يكي پا يكي دست

سوال های مرتبط

مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۲ سالگی
مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی