پسر من واسه ۳تای قبلی خیلی اذیت شد،ولی خداروشکر یکسالگی خیلی سبک و خوب بود
عالی بودخداروشکر
یکسالگی ک خوب بود خداروشکر
اماازین18ماهگی خیلی بد میگن ک سخته انقد ترسوندنم دلم نمیادببرمش🤦🏻♀️🤦🏻♀️😭😭
سبکه نترس
نمیشه ب پاهاش بزنن
جای دست و پا؟
خداروشکر سبک بود فقط یکم دخترم بیحال بود اندازه یکی دوساعت بیحال بود
خیلی سبکه نگران نباش
واکسن سبکی هست و نیاز به تببر و مراقبت خاصی نداره
راحت ترین واکسن بود
اصلا استامینوفن نمیخواد
امروز زدم الحمدلله سبکبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.