۱۰ پاسخ

پسر من واسه ۳تای قبلی خیلی اذیت شد،ولی خداروشکر یکسالگی خیلی سبک و خوب بود

عالی بودخداروشکر

یک‌سالگی ک خوب بود خداروشکر
اماازین18ماهگی خیلی بد میگن ک سخته انقد ترسوندنم دلم نمیادببرمش🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😭😭

سبکه نترس

نمیشه ب پاهاش بزنن
جای دست و پا؟

خداروشکر سبک بود فقط یکم دخترم بیحال بود اندازه یکی دوساعت بیحال بود

خیلی سبکه نگران نباش

واکسن سبکی هست و نیاز به تب‌بر و مراقبت خاصی نداره

راحت ترین واکسن بود
اصلا استامینوفن نمیخواد

امروز زدم الحمدلله سبک‌بود

سوال های مرتبط

مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۲ سالگی