حالا کی یا تیروعید کم کار گرفتن تو بارداری !؟

۷ پاسخ

من یک ماه روزی یدونه خوردم واین ماه رفتم آزمایش گفت دوشنبه وجمعه نخور

من .

من.

من
انگار از قبل بوده و من تو بارداری منوجهش شدم چون عددش نزدیک۱۰بودtsh
روزی یه دونه ناشتا لووتیروکسین میخورم

منم دارم هفته ای ۴روز قرص میخورم

منننن مننن مننن

من

سوال های مرتبط

مامان هیوا گیانم🤱🍃 مامان هیوا گیانم🤱🍃 هفته بیست‌وهفتم بارداری