سونو ان تی ببینید

تصویر
۶ پاسخ

خوبه خداروشکر

ج ازمایش ان تی کی میاد ؟

خوبه عزیزم ماله من ۲.۱۱بود

این که خوب عزیز

جنسیت نگفت؟😍

عدد ان اتی شما ۱.۸۷ هستش و نرماله واسه من ۱.۷۸ بود و دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیـهان مامان نیـهان ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیلا💗💖 مامان نیلا💗💖 ۵ ماهگی
مامان گل‌پسرام مامان گل‌پسرام ۷ ماهگی
مامان لیا و نخود مامان لیا و نخود هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته هفدهم بارداری