خانما آب دور جنین هرچی عددش بالا باشه خوبه یا پایین؟

۵ پاسخ

به اعداد کار نداشته باشین به حرف بقیه هم توجه کنید این اعداد ده و بیست درست نیست
سونو بر دو مبنا حجم مایع رو میسنجه و ممکنه تو هر گزارش سونو متفاوت باشه
هم بالا بودنش هم پایین بودنش خوب نیس و باید در حد خاصی باشه تو هر هفته فقط بدین دکتر چک بکنه

تو خود سونو زده نرمال یا ن ، به عدد نیست

محدوده ی طبیعی ۱۰ تا ۲۰ هست
نه کمش خوبه و نه زیادش

توی سونو میزنه؟؟
من اخرین سونوم انومالی بود .

بین ۱۰ تا ۲۰ هرچی باشه نرماله
کمتر و بیشترش خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری