خانما شکلات صبحانه به بچه هاتون میدین ؟

۴ پاسخ

انگور

نه شکلات تو این سن بچه رو پیش فعال میکنه اصلا خوب نیست

شکلات نخوردنش بهتر ازخوردنشه برای بچه ها مخصوصا تواین سن پایین
ارده و شیره بجای شکلات بدین هم کم خونی رو جبران میکنه هم کلسیم بدنش تامین میشه البته شیره انگپر هفته ای دوبار بیشتر ندین چون زیادش کلا برای همه غلظت خون میاره❤

ن😅

سوال های مرتبط

مامان النا مامان النا ۱ سالگی
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ سالگی