مامانا کیا ب بچشون آب قند میدن؟ دلیلش چیه

۶ پاسخ

یکم عرق نعنا هم میریزم

من نبات داغ تازگیا میدم یه کوچولو خیلی سریع برای دل درد جوابه میگن

آب قند نه، ولی نبات داغ میشه داد، برای دل درد

قدیما وقتی چیزی نبوده به بچه بدن برای اینکه بچه ضعف نکنه میدادن. دسترسی به شیرخشک مثل الان نبود که

شکمش کار کنه و مادرایی که شیر خودشونو میدن بعضی وقتا شیرشون کم میشه اونو میدن

هیچ دلیل منطقی پشت اب قند دادن ب بچه نیست

سوال های مرتبط

مامان فندق🤍👼🏻 مامان فندق🤍👼🏻 ۱ سالگی
مامان Mom.nini مامان Mom.nini ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۷ ماهگی
مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی