قرص امگا۳رو تا هفته چند مصرف کردین

۶ پاسخ

من سر با داری قبلی خوردم
توی ده روز ۳ کیلو اضافه کردم
دیگه نخوردم

یک روز در میان

من از هفته ها اول دکتر م نوشت برام وهفته ای دو بار

من فردا زایمانمه. هنوز دارم میخورم

من از ۲۰ هفته دارم هر سه روزی میخورم فعلا که نگفتن نخور. فک میکنم تا اخر بخوری خوبه

من از 30 هفته شروع کردم تا الان ک 36 هفتم دوروزی یکبار میخورم

سوال های مرتبط

مامان جانان🩷🎀 مامان جانان🩷🎀 ۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی