خانما تا چند هفته آسپرین مصرف کردین ؟

۷ پاسخ

هفته ۳۶

آسپرین برا خونرسانی بهتر و وزنگیری بهتر جنینه دکترم گفت منم میخورم روزی یکی

من ۳۵ و ۵ روزم
از دیشب دیگه نمیخورم

تا وارد ۳۶ هفته شدم قطعش کردم

۳۶.

آره به منم گفت تا ۳۶ تموم بشه

دکترم گفته تا ۳۶ هفته باید مصرف کنم

سوال های مرتبط

مامان والاجان ونداجان مامان والاجان ونداجان ۴ سالگی