۴ پاسخ

شیر ضعیف و قوی ربطی ب۱و ۲ نداره
فقط شیر ۱ مخصوص بچه های زیر ۶ماه
و ۲ برای ۶ ب بالا فرمول و ساختش برای این رده ی سنیه...فرقشون هم اینه ک شیر ۲ اهنش بیشتره بچه های ۶ ماه ب بالا اهن بیشتری نیاز دارن و چربی رو توی غذاشون ب صورت کره دارن استفاده میکنن برای همین چربی شیر دو کمتره

شماره یک واسه زیر ۶ ماهه.شماره ۲ بالای ۶ ماهه

یک تا ۶ماهگی ولی دو بعد از ۶ماهگی تا یکسالگی

هرچی میره بالا تر ضعیف تره یک قوی تر از دو

سوال های مرتبط

مامان Hakan مامان Hakan ۱۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۵ ماهگی