۳ پاسخ

پلاس برا کسی ک وزن نمیگیره پسزم تا ۶ماهگی خورد الان بیومیل ای ار میدم برا رفلاکسش

فرقشون نمیدونم ولی بیومیل پلاس به دخترم بیشتر میسازه ماشاالله بااون لپاش یکم دراومده ازوقتی بیومیل ساده میدم شماره 2 باز نفخ و دلدرداش برگشته

بیومیل پلاس چرب تره همینه فرقش فقط
منم پسرم هر دوشو میدم بستگی داره داروخونه بیومیل داشته باشه یا بیومیل پلاس هرکدوم داشته باشه میگیرم دوتاش بهش میسازه

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱ سالگی
مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی