کیا شیرخشک بیومیل پلاس دادن‌چطور بوده

۴ پاسخ

ما دادیم اسهال شد دوباره همون بیومیل ال اف و با 2 قاطی میکنیم میدیم چندماه همین فقط

خوب نیس راضی نبودم

چربه خوبه وزن دهیش راضی هستی

اره من میدم خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری