کیا بیومیل پلاس میدید؟؟ چرا این شیر خشک انتخابتون بوده؟

تصویر
۷ پاسخ

من بیومیل پلاس میدم البته شماره یک
دکترش میگه شیرخشک یک خیلی غنی تر از دو هست
چون یک رو به تنهایی میخورن.ولی دو در کنار غذای کمکی
یکم وزنش کمه

خیلی چربه و غنی تره از همه شیرا عالیه

من یه بار دادم خیلی چربه فک کنم برای اونایی که کمبود وزن دارن مناسب باشه

من شیر خودمو دادم از اول ولی چنباری ک خسته شدمو خاستم شیرخشک بدم از چنتا دکتر مشورت گرفتم همه این شیرو معرفی کردن از نظر ترکیبات و طعم نزدیک ترین شیر به شیر مادرت و اینک کالری زیادی داره پس وزن دهیی خوبی داره
سومم اینکه دکتر گفت غنی تر از شیرهای دیگست اگر ویتامین ها و ریز مغذی هارو نسبت به سن نوزادا داره مثلا بالای شش ماه اهن داره و .. دقیق یادم نیست چون کلا یه قوطی گرفتم و هرکاری کردم اقا نخوردش‌خودم خوردم

من همون بیومیل میدم بین شیر خشکا این بهش ساخت

بیومیل خیلیییی بهتره

عزيزم شما همون مامان اولى ؟! 😁 همه چيت رو تغيير دادى

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری