۴ پاسخ

من تا۶ماه دادم دیگه بعد دکترش نداد

تا دوسال معمولا میدن

من دکترش عوضش کرد بیولاکت داد هم برای نفخ هست هم سرماخوردگی عالیه

من هنوزم میدم

سوال های مرتبط

مامان عشق های مامان مامان عشق های مامان ۱ سالگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱ سالگی