۱ پاسخ

پدی لاکت بخاطر پرتقالی بودنش ب بچه من نساخت بدترش کرد
ولی بی بی کر خوب بود

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱ سالگی
مامان عشق های مامان مامان عشق های مامان ۱ سالگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ سالگی