سلام ببخشید اسم دختر آوینا قشنگه ؟؟

۷ پاسخ

آوینا قشنگه منم چون تو فامیل داشتیم گذاشتم آوا

آوینا

نورماه بهتره

آوینا قشنگتره یا نورماه؟

اره منم خیلی این اسمو دوس داشتم

ارههه من دختردار بشم‌حتمااااا اوینا میزارم اینقدر ک این‌اسمو دوستدارم🫡🫡

خیلی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بنیسا مامان بنیسا ۶ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۴ ماهگی
مامان 🎀دلوین🎀 مامان 🎀دلوین🎀 ۱۱ ماهگی