سلام بنظرتون آوینا اسم قشنگیه؟؟

۵ پاسخ

بله خیلی زیباست

آره اسم قشنگیه

منم میخوام بذارم آوینا بنظرم قشنگه چندساله تو دلمه

آره عزیزم قشنگه🤍

آره خیلی قشنگه بنظرم ما یکی از اقواممون اسم دختراش آنیسا و آوینا هست

سوال های مرتبط

مامان محمد جان مامان محمد جان ۸ ماهگی
مامان نی نی 👧 مامان نی نی 👧 ۹ ماهگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی