۹ پاسخ

مرسی ازهمگی

هلیا

تیانا

من اسم دخترم تیانا خیلی قشنگ و خاصه. دنیز هم پسرونس هم دخترونه ولی تیانا فقط دختره بنظرم تیانا خیلی قشنگه

دنیز قشنگه

صددرصد تیانا

دنیز

اگه‌میخوای به اسم آوینا بیاد تیانا
ولی دنیز قشنگ تره

آوینا ،آنیسا هم بهش میاد

سوال های مرتبط

مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۴ ماهگی