۵ پاسخ

من اضاف نکردم کمم کردم
دکترم گفت عادیه
گفت از هفته ۲۰ ب بعد اضاف میکنی

من تا الان چهار کبلو اضاف کردم

هیچی وزن اضافه نکردم بعد از ۶۳ /۶۲شدم الان وزنمون مهم نیس ک بهداشت بهم مولیتی ویتامین داد حالا نمیدونم دو هفته اس اشتهام خوبه چون ویار ندارم مثل قبل

من دو کیلو کم کردم

من تا هفته ی شما اصلا اضاف نکردم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان الارز خانم مامان الارز خانم ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پَناه 🐣 مامان پَناه 🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندقک👶🫀 مامان فندقک👶🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری