۵ پاسخ

انقباضه برو زایشگاه امپول بزنن زایمان نکنی

برو زایشگاه اگه دردات شدید تر شد

انقباض میگن اینجوریه

منم بعضی وقتا اینجوری میشم

فک کنم انقباض زایمان

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولوها مامان مامان کوچولوها ۱۲ ماهگی